Thursday, February 13, 2020

Safe with Triple the pleasure with Care Latex

Triple your Valentine Pleasure
With Valentines just around the corner, im pretty sure you would have some sexy plans coming up for your partner. Other than spending quality time with a romantic movie, followed by a really nice fancy fine dining experience, we usually know where that leads to in movies right.... to the bedroom. Haha. Well, not that im judging but lets say what if i told you that you can keep things safe, with triple the pleasure? 

The Exclusive Box of Love by Care Latex
The Valentine edition consist of 3 different variant of condoms
Theres an exclusive box of condoms dedicated for Valentines day by Care Latex, containing 3 types of premium quality lubricated condoms i.e. the skin thin condom, the contoured dotted condom with perfume and the perfect fit condom with vanilla fragrance! A first impression on this when i saw this in 7-Eleven, i would have to say that the creation of this box has been perfectly packaged to satisfy every desire of consumers. These three types of condoms were specially picked among the wide variety of other condom products produced by Care Latex to get consumers all covered for the occasion. 

Includes the skin thin condom that has been recorded in the Malaysia's Book of Records as the thinnest condom
The skin thin condom (NIPIS) is a newly launched product by Care Latex, which has set a record in the Malaysia’s Book of Records for being the country’s made thinnest condom. It’s so thin that it makes partners feel that there is nothing between them, taking them to a whole new level of intimacy. Need i say more? The contoured dotted condom with perfume is a product that has a dotted texture which adds vibrancy and pleasure during sexual intercourse. With a sexy fragrance that would enhances the mood in the bedroom. The perfect fit condom with vanilla fragrance fits just like a glove, optimizing your sexual pleasure and comes with a soothing fragrance. 

Basically the contains of the box
The launch of Triple Your Valentine Pleasure aims to enhance sexual pleasure while encouraging people to practice safe sex, it is a way to show love and care to our partner. During the launch of Triple Your Valentine Pleasure, the founder of Care Latex, Bonn Lam said “People dedicate this day to celebrate love, romance and sensual pleasures and our aim is to provide consumers with a unique combination of condoms to treat themselves with for an enjoyable sexual experience.”

Ready to triple your pleasure this valentines day? 
Coupled with the focus of fulfilling the needs of consumers, Care Latex gives an assurance that each condom had passed through stringent tests to conform to internationally accepted standards. Valentine’s Day as we know, has always been about showing our loved ones love, affection and passion. The Triple Your Valentine Pleasure is packaged to boost pleasure and confidence in addition to providing safety during sexual intercourse. 

This product is available exclusively at 7-Eleven while stocklast

Monday, February 3, 2020

Kilafairy Tak Nak Seksi Lagi


Bagi ramai, perkataan seksi itu cukup subjektif. Tetapi bagi artis dan usahawan terkenal, Kilafairy yang terus ampuh dengan empayar perniagaan makanan tambahan miliknya, KILAFIT juga mempunyai pandangan tersendiri terhadap istilah seksi. Hakikatnya anak kepada artis penyanyi era 1980-an, Rohana Jalil itu bagaikan tak boleh dipisahkan dengan sisi seksi berkenaan.

Kalau korang ikut jejak Kilafairy sebagai peminat, korang akan tau yang dia terkenal sebagai selebriti yang dikatakan mempunyai bentuk badan dan bibir seksi. Kilafairy atau nama sebenar Syakila Nisha Jangir Khan ini sendiri juga pernah diberi jolokan Angelina Jolie Malaysia suatu ketika dahulu.

Yang belum follow Kilafairy di laman Instagram miliknya, Kilafairy, kalau korang nak tau lah kan, i perasan yang, Kilafairy sebenarnya sudah ‘berubah’. Berubah dari segi apa? Sebab i dah lama follow, i perasan yang gambar dia tak de gaya macam gambar dulu dulu. Boleh nampak la nampak yang dia semakin sopan dari segi gaya pakaian harian dia. 

Ada yang kata susah nak percaya, tapi hakikatnya, memang Kilafairy tak seksi lagi dan itu antara komen popular yang mula menerpa di fikiran peminatnya. Tak kurang juga yang mengandaikan perubahan imej itu disebabkan hatinya yang sedang berbunga mengenali jejaka bernama Sa’aid Umar Aiman dan kononnya sedang menuju ke fasa perkahwinan.


Ditanya akan perkara itu, empunya diri mempunyai penjelasannya. “Pastinya perubahan itu seiring dengan kematangan diri. Ia seperti isyarat atau panggilan kepada diri sendiri. Dalam hidup ini kita sentiasa berusaha mahu jadi lebih baik dan memperbaiki diri. “Step by step... insyaAllah. Berkat doa ibu bapa juga. Sempena tahun baharu, 2020 ini saya mahu mulakan sesuatu yang segar dan bersih. “Saya cuba elak atau tak mahu lagi orang di luar sana nampak diri ini dengan terjemahan seperti ... oh badan dia cantik mahupun seksi!,” ungkap Kilafairy.

Penyanyi lagu Put The Word In ini lebih selesa kini mereka di luar sana melihatnya daripada sudut bakat dimiliki selain usaha untuk terus menjadi usahanita berjaya.

Ikutkan dari berita dalaman, Kilafairy mahu memberi contoh yang baik kepada penyokong dan juga untuk mereka yang menggunakan KILAFIT. InsyaAllah. “Saya mahu jadi insan yang lebih baik. Sebenarnya sudah tujuh bulan saya cuba menjaga penampilan dan sebagainya. Lagipun saya bukan makin muda. Lebih mengujakan perkara ini tanpa diduga membuka mata sendiri dan pasukan KILAFIT mengenai visi dan misi perniagaan kami,” katanya optimis.


Jelas Kilafairy, perubahan imejnya itu juga seiring dan selaras dengan apa yang mahu diperjuangkan KILAFIT lagi lagi dengan perkembangan agen dan stokis jenama berkenaan yang semakin meningkat.

“Saya bukan saja sayang dan kasihan dengan haiwan. Namun turut bersimpati dengan orang dan persekitaran yang melanda dunia. Termasuk isu umat Islam Uighur di China yang ditindas dan krisis kebakaran hutan di Australia baru baru ini. Serta terbaru isu Coronavirus yang menggemparkan dunia.“Jadi berbalik kepada situasi sendiri terutama apabila Mama (Rohana Jalil) berdepan kesan sampingan yang teruk daripada produk yang digunakan, saya yakin hal sama juga terjadi kepada orang lain hingga menjadi mangsa. “Maka sebab itu juga saya bangkit memulakan perniagaan KILAFIT sejak setahun lebih yang lalu kerana mahu berikan solusi penurunan berat badan terbaik tanpa kesan sampingan. Alhamdulillah misi itu berjaya dicapai menerusi testimoni yang menggunakan produk saya secara konsisten. Pelanggan dan pengguna produk saya  boleh turun berat badan dengan selamat secara purata 8 kilogram dan lebih dalam tempoh sebulan ,” katanya.


Tambahnya lagi, soal menjaga penampilan, bentuk badan mahupun kecantikan bukan semata mata dilihat daripada luaran.“Kita menjaga kesihatan atau mahu menurunkan berat badan sekalipun bukan kerana aspek luaran semata mata. Bab dalaman juga harus dititikberatkan. Saya sendiri apabila mendengar banyak cerita di sekeliling terutama mengenai hal sakit tenat dan berita kematian di usia muda atau meninggalkan anak yang masih kecil, hati ini terpalit rasa sedih yang amat.

“Malah menerusi pengamatan dan pembacaan, kes kematian kerana berat badan berlebihan juga antara yang cukup membimbangkan. Tiada jaminan dan kompromi dalam bab ini. Hal sebegini terus menggerakkan saya dan pasukan kerja menetapkan misi baru KILAFIT untuk membantu orang di luar sana mencegah masalah kesihatan akibat berat badan berlebihan.“Hingga menjurus kepada masalah kencing manis, kanser, serangan jantung, tekanan darah tinggi, period tidak teratur selain cabaran masa kehamilan,” katanya.

Bahkan, Kilafairy sendiri takut melihat mereka yang berdepan kesukaran dan kesusahan ketika bergelut dengan masalah kesihatan.

“Kesannya hingga perlu kerap ke hospital atau klinik untuk mendapat rawatan. Bil perubatan sekarang pun melambung tinggi hingga ada yang tak mampu membayarnya. “Berbalik kepada KILAFIT, kami bukan mahu menjual ‘seksi’ atau perlu kurus semata mata, sebaliknya nak bantu mereka di luar sana yang ada masalah kesihatan dan mengharapkan masa depan yang lebih baik. InsyaAllah. “Mencegah itu lebih baik daripada mengubati. Kurus atau seksi itu cukup subjektif dan mungkin dilihat penting untuk meningkatkan keyakinan diri bagi sesetengah daripada kita. “Namun di KILAFIT tiada gunanya semua itu jika kesihatan dalaman tidak dijaga. Keseimbangan dalaman dan luaran itu paling penting. “Itulah juga misi dan azam KILAFIT pada tahun ini serta mendatang. Ia juga seiring dengan imej saya kini. Tagline KILAFIT juga menekankan peri penting Versi Terbaikmu. “Bukan sahaja daripada sudut kesihatan, tapi bantuan khalayak ramai menerusi sudut taraf kehidupan melalui platform usahawan Agen & Stokis KILAFIT ,” katanya.

Lepas tengok Kilafairy pun mula berubah, hati i sendiri oun tergerak rasa nak berubah juga untuk kebaikan diri sendiri. Alhamdullilah Kilafairy pun telah ke arah yang lebih baik untuk menunjuk contoh yang baik kepads peminatnya dan juga sebagai duta Kilafit. Yang tak sabarnya sekarang adalah untuk mengikuti trend gaya Kilafairy untuk menghebohkan gaya fesyen yang tidak menunjuk tetapi insyallah sedap mata di pandang. Jom stalk Kilafairy gais! Mana tau boleh curi inspirasi sikit. Hehe