Friday, August 19, 2022

Wonder Suit by Jovian | Bengkung sesuai untuk semua


Sebagai jenama yang sentiasa berkembang, Jovian kali ini meraikan keajaiban kewanitaan dengan pelancaran baharu yang memfokuskan pada pakaian dalam dan menjalani kehidupan yang lebih sihat, dikenali sebagai Wonder Suit.


Sebagai perintis dalam industri fesyen RTW di Malaysia, salah satu perkara yang paling biasa kami dengar daripada Jovianista kami ialah bagaimana mereka menghadapi masalah dengan figura mereka. Dengan Wonder Suit, kami memperkenalkan kepada anda produk pertama kami dalam korset yang direka untuk meningkatkan bentuk badan anda yang bukan sahaja mengempiskan perut dan mencipta siluet, tetapi juga menawarkan keselesaan dan sokongan untuk pemakaian sepanjang hari!

Diperbuat daripada bahan berkualiti premium yang menyejukkan, ia mempunyai 3 baris cangkuk boleh laras untuk muat ultra yang selamat dan 6 panel tulang fleksibel dalam ikat pinggang yang membantu untuk mencapai postur yang lebih baik dengan lebih mudah yang membolehkan anda mempunyai kebebasan maksimum untuk bergerak .

Untuk bentuk badan yang lebih diingini, korset wanita kami juga dilengkapi dengan tali pinggang boleh tanggal yang mencengkam bahagian pinggang yang membantu menghasilkan bentuk badan yang ideal dan dengan keluaran pertama, tersedia dalam warna "Beige".


Semasa kami memperkenalkan koleksi baharu ini, kami bekerjasama dengan lima bintang terkenal Malaysia untuk menjadi wajah kepada Wonder Suit dan mereka ialah Ifa Raziah, Ning Baizura, Rozita Che Wan, Sherry Al Hadad dan Dolla.

Berharga RM149, Wonder Suit by Jovian kini boleh dibeli melalui:

- Platform Instagram Selebrity  (Di Bio)

- Ejen dan stokis selebriti

dan boleh didapati di semua JStores, Jovian Pop Up Booth, dan Shopee menjelang 1 September 2022 dalam saiz inklusif dari S hingga 3XL.

No comments:

Post a Comment