Wednesday, December 13, 2017

JOM REWANG 2018 | Pameran Pengantin 2018

JOM REWANG 2018 | Pameran Pengantin 2018
Sebelum berakhirnya tahun ini, saya cukup yakin ada beberapa dari anda yang sudah merancang untuk hari perkahwinan anda! Mesti la kan? Setiap pengantin mesti la nak yang terbaik untun mengenangkan hari terindah. Ia mungkin mengambil banyak usaha untuk melakukannya sendiri, jadi jika anda mencari pameran perkahwinan di Malaysia, lebih baik luangkan masa untuk menghadiri 'JOM REWANG 2018'! Di pameran terseubt mempunyai perkhidmatan perkahwinan yang dikumpulkan di satu lokasi untuk anda kerana penganjur melakukan semua kerja keras untuk meyenangkan kerja bakan pegantin baru. 

Photo Credits: ikahwin.my
JOM REWANG 2018 menjadi pameran perkahwinan yang memudahkan pelan bakal pengantin yang akan bernikah pada tahun 2018. Pameran perkahwinan akan diadakan di Plaza Aman Sentral di Shah Alam, dari 26 hingga 28 Januari, 2018, antara pukul 10 pagi hingga 10 malam. Oleh itu, jika anda tinggal di sekitar kawasan itu, tandakan kalendar anda dan dapatkan pasangan anda berada di sana semasa tarikh yang disebutkan. Percayalah kerana kedengarannya sangat menarik bahawa saya mungkin berada di sana juga untuk melihat beberapa idea perkahwinan. Hehe 

MAKLUMAT UTAMA 

Pameran itu akan menyerlahkan kira-kira 30 syarikat yang akan menyediakan perkhidmatan yang berkaitan dengan perkahwinan termasuk perkhidmatan henna, gaun pengantin, jurugambar perkahwinan, katering, setup pengantin, perkhidmatan pembekalan perkahwinan dan banyak lagi! Anda akan dapat membuat perancangan anda dari menempah dewan perkahwinan untuk menempah sebuah 'pelamin pengantin', semuanya boleh dicapai di JOM REWANG 2018.

Photo Credits: ikahwin.my
Terdapat juga lebih 300 syarikat perkhidmatan perkahwinan dari seluruh Malaysia yang akan mempromosikan perkhidmatan mereka melalui montaj. Dengan melawat Pameran Perkahwinan, anda akan diberi peluang untuk mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai perkhidmatan perkahwinan berdasarkan keadaan pilihan anda yang anda ingin berkahwin. Ini menjadikannya sangat mudah bagi pengantin muda dan pasangan untuk merancang perkahwinan mereka tanpa perlu mengambil cuti dari pekerjaan, atau keperluan untuk pulang ke kampung halaman anda untuk merancang perkahwinan anda.

Photo Credits: FiziWoo
Jadi apa yang awak tunggu? Dengan melawat JOM REWANG 2018, anda tidak perlu bimbang tentang merancang perkahwinan anda kerana anda pasti akan mencari penyelesaian di mana syarikat itu bekerja dengan berdasarkan pilihan anda. Terdapat juga tempat letak kereta yang terdapat di Plaza Alam Sentral supaya anda tidak perlu risau tentang tempat letak kereta. Saya menasihati pasangan muda yang merancang untuk berkahwin untuk melawat pameran perkahwinan ini untuk mendapatkan beberapa idea dan pandangan tentang perkahwinan anda. Dapatkan kesempatan ini semasa anda boleh!

TEMPAHAN VENDOR

Photo Credits: aculnetwork.com
Berita baik! Jika anda bekerja dalam industri perkahwinan, JOM REWANG 2018 sedang mencari anda! JOM REWANG 2018 sedang mencari vendor untuk mempamerkan perkhidmatan mereka dan ini akan menjadi peluang besar untuk mengembangkan perniagaan anda sambil bertemu dengan bakal pelanggan. Anda akan diberi satu ruang untuk setiap syarikat. Jika anda berminat menjadi vendor di pameran perkahwinan, anda boleh menghubungi yunfila@gmail.com untuk mendapatkan harga, pelan susun atur dan borang pendaftaran untuk menjadi sebahagian daripada JOM REWANG 2018. Apa lagi? JOM REWANG! 


Lokasi: Plaza Alam Sentral, Shah Alam
Tarikh: 26hb - 28hb Januari 2018
Masa: 10 pagi - 10 malam
Hashtag: #jomrewang #kerjakahwin #puspawangievent #kahwin #perkahwinan #tunang #pertunangan

Facebook: Jom Rewang

No comments:

Post a Comment