Saturday, April 18, 2020

PANGOI Boleh Didapati Secara Online | Koleksi Raya Tetap Raya Bersama PANGOI

Koleksi Raya Tetap Raya Bersama Pangoi
Memburu pakaian yang sempurna boleh menjadi beban terutamanya bila menggunakan terlalu banyak masa ketika korang perlu mencari untuk baju raya dari kedai secara fizikal. Itulah sebabnya, saya menulis posting ini untuk berkongsi dengan korang apa yang ditawarkan dari Pangoi untuk Pembeli Malaysia di seluruh Malaysia! PANGOI baru-baru ini melancarkan kedai online mereka dalam pelbagai Platform E-dagang (Seperti Zalora, Shopee dan Lazada!). Untuk meraikan pelancaran mereka, mereka juga telah melancarkan tema koleksi Raya terbaru iaitu, Raya Tetap Raya Bersama PANGOI. Oleh itu, jika korang mencari pakaian Raya yang sempurna, korang boleh la usha sikit koleksi yang pasti menjadikan pilihan raya korang tahun ini!

Kalau ada berkenan dengan warna glamour
Ataupun kalau nk vibe ceria sikit boleh usha design ni
Sedikit pengenalan mengenai PANGOI, jenama ini bertujuan memenuhi kehendak wanita untuk memiliki koleksi batik buatan tangan yang berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan. Sebagai peminat batik, serious i sangat kagum dengan koleksi mereka kerana design mereka menampilkan keindahan kepingan malaysia dengan sentuhan moden. Kini produk PANGOI boleh didapati di lima gerai di Malaysia hari ini, dan kini membuat penambahan baru untuk penampilan mereka melalui kedai online juga. YAY!

Shope for Pangoi on Lazada: Shop Now
Shope for Panfoi on Zalora: Shop Now
Korang mesti berminat untuk melihat apa yang ditawarkan daripada PANGOI kan? Kalau korang nak tau, PANGOI kini boleh didapati di laman website Zalora, Lazada, Shopee, PANGOI Facebook dan Pangoiinternational Instagram. Dengan kolaborasi ini, ia memberikan pembeli cara yang lebih mudah untuk membeli koleksi PANGOI. Kedai online berikut akan menawarkan koleksi yang sama seperti di kedai, dan akan ada juga item 'khas online' yang eksklusif yang tersedia sepanjang tahun!

Shop for Pangoi on Shopee : Shop Now
Ataupun kalau suka warna awan laut gitu, ada je pelbagai warna dari koleksi  Raya Pangoi 
Kalau ada yang tertanya kenapa temanya tahun ini Raya Tetap Raya Bersama PANGOI , mereka ingin melibatkan diri dalam memastikan bahawa setiap orang mempunyai baju Raya sambil memberi pembeli peluang untuk duduk di rumah dan jaga diri pada waktu yang sukar ini. Apabila korang membeli-belah secara online, mereka akan menghantar barang sehingga depan pintu rumah korang tanpa memerlukan korang melangkah keluar dari rumah. Mudah sangat kan? Pembeli kini boleh mempunyai akses 24 jam untuk berbelanja melalui komputer, telefon pintar dan tablet dari mana saja di seluruh Malaysia.

Juga, untuk meraikan kedatangan penampilan online PANGOI, mereka akan menyumbangkan RM10 untuk setiap belian Raya Batik Collections 2020 set kepada Covid-19 Fund untuk membantu mereka yang terkena wabak Coronavirus di Malaysia. Tunggu apa lagi? Mula melayari beberapa koleksi batik eksklusif oleh PANGOI secara online sekarang. Sebagai alternatif jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Pangoi, sila layari laman rasmi mereka di bawah.

PANGOI
Website | Facebook | Instagram | Whatsapp: +60169014283

#Pangoiinternational

6 comments:

  1. Ini baju raya yang kononnya tahun lepas kami nak pakai macam ni, tapi tak jadi sebab last minit nak raya baru nampak, ni nampak lagi, macam nak beli juga laaa...

    ReplyDelete
  2. Wah! Lawa2 koleksi Pagoi Ini. But I am not planning on buying this raya. However, thank you for sharing if in case I change my mind.

    ReplyDelete
  3. Cantiknya corak2 dia. memang rare sangat. Hope kita dapat beraya bersama keluarga tahun ni.

    ReplyDelete
  4. Pangoi brand yang sis pertama kali dengar. Boleh la nak cuci mata nanti. Not bad juga design Pangoi ni. Nama pun catchy...

    ReplyDelete
  5. Menarik. Baju dia not bad, cantik. Floral floral gitu

    ReplyDelete
  6. Belum decide lagi nak beli ke tak baju raya tuk tahun ni. Mungkin untuk anak² jer kot. Bagus nya sekali membeli secara tak langsung menyumbang pada dana covid19

    ReplyDelete