Thursday, November 21, 2019

HURR X Rizmanl RuzainiYear End Sale | Up to 70% Off

hurr tv X Rizman Ruzaini
Berita baik bagi peminat fesyen Rizman Ruzaini, dapatkan koleksi eksklusif mereka telah mengadakan promosi jualan hujung tahun di laman web Beli@hurr http://shop.hurr.tv. Jangan cakap sis tak kongsi, sebab selarang adalah peluang terbaik untuk mendapakan pakaian designer dengan harga serendah antaranya RM149. Terdapat 24 gaya menarik dari Rizman Ruzaini untuk dimiliki dengan diskaun menarik antara 50% hingga 70%! Kalau shopping sekarang, kos penghantaran adalah percuma! Haaa, memang rugi kalau tak beli! 



Sis pun ada beberapa koleksi dari Rizman Ruzaini, dan serious sis cakap yang kualiti tidak mengecewakan. Kualiti rekaan Rizman Ruzaini boleh dijaminkan dengan kualiti yang bermutu tinggi dan boleh didapatkan dengan tawaran diskaun yang sangat hebat! Kena cepat tau kalau tak nak lepaskan peluang hebat ini sebab promosi ni hanya sehingga 31 Disember 2019. Kalau korang ingat promosi ini terhad untuk wanita, korang salah! Untuk si jejaka jangan ketinggalan mendapatkan kombo jaket biker metalik bersama t-shirt monogram Rizman Ruzaini dijual pada harga RM199. Manakala buat si gadis, serlahkan gaya chic anda dengan kombo top dan skirt berpetak pada harga serendah RM149. Pelbagai lagi fesyen menarik boleh dilihat di laman web http://shop.hurr.tv.


Pengarah Saluran hurr.tv, Datin Elaine Daly berkata, “Ini merupakan kolaborasi pertama Beli@hurr bersama pereka fesyen tempatan. Kami amat berbesar hati untuk menjadi medium kepada jenama Rizman Ruzaini bagi mengetengahkan koleksi mereka yang sentiasa menjadi buruan peminat. Kualiti rekaan mereka tidak perlu dipertikaikan. Malah dengan harga menarik yang ditawarkan, promosi ini seharusnya diambil oleh peminat fesyen untuk mendapatkan koleksi eksklusif Rizman Ruzaini.”



Bagi mendapatkan inspirasi penataan, korang juga boleh ke laman web, YouTube atau aplikasi hurr.tv untuk melihat episod khas Nak Beli. Salah seorang pengasas jenama fesyen itu, Rizman Nordin juga berkongsi lebih lanjut mengenai konsep dan material bagi setiap koleksi berkenaan. Jangat cakap sis tak pancing sebab sis dah cuci mata tengok koleksi lawa lawa semua. Dah la harga pun berbaloi sangat! Cepat singgah websit hurr.tv sekarang kalau tak nak tertinggal dengan promosi terhad ini.

Untuk maklumat lanjut mengenai hurr.tv:

1 comment:

  1. Memang tak dinafikannlagi koleksi Rizman Ruzaini antara yang menjadi rebutan ramai. Yeah! Jom cepat dapatkan promosi terhad ini..😁😉

    ReplyDelete